با حضور هزاران نفر از مردم دارالارشاد انجام گرفت؛

جشن اردبیلی‌ها در پاسخ سپاه به صهیونیست‌ها+عکس

مردم دارالارشاد اردبیل با حضور در میدان فلسطین پاسخ کوبنده سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه را جشن گرفتند.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«اردبیل ما» ، مردم دارالارشاد اردبیل شب گذشته با تجمع در میدان شهید باکری اردبیل ضمن اعلام حمایت از سپاه پاسداران، جبهه مقاومت و مردم غزه، پاسخ کوبنده سپاه پاسداران به تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه را جشن گرفتند.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم میرعباس‌زاده رئیس ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان اردبیل در این مراسم به بیان تاریخچه رژیم‌صهیونیستی، جنایات ۷۶ ساله این رژیم منحوس در سرزمین‌های اشغالی پرداخت و گفت: اقدام اخیر سپاه پاسداران در خصوص پاسخ به تجاوز رژیم اشغالگر قدس به منافع جمهوری اسلامی ایران و به شهادت رساندن جمعی از سبزپوشان حریم ولایت ستودنی و قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه این پاسخ کوبنده سرآغاز مقابله مستقیم ایران با متجاوزین رژیم صهیونیستی در اقصی نقاط عالم است گفت: سپاه پاسداران در در عملیات اخیر عملاً نشان داد که در برابر اعمال نسنجیده و مستبدانه رژیم صهیونیستی و حامیان از بُن داندان مسح آنها ایستاده و هرگونه تجاوزری را با پاسخ کوبنده جواب خواهد داد.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل تصریح کرد: پاسخ اخیر ایران به تجاوزات رژیم صهیونیستی موجی از امید را در دل مستضعفین منطقه به ویژه مردم مظلوم فلسطین ایجاد و بیم و هراس چندبرابر در دل دشمنان اسلام به‌ویژه رژیم صهیونیستی و آمریکا افکند.

اجرای سرودهای حماسی، فریاد شعارهای استکبارستیزی، پخش شیرینی و راه‌اندازی شادپیمایی خورویی از جمله برنامه های این جشن شکوهمند در اردبیل بود.

انتهای خبر/